Zero M2
Etter noen mislykkede leilighetssøk i Paris, flytter Paul endelig inn i en hyggelig og rimelig hybel. Men snart legger han merke til naboenes merkelige oppførsel og deres tvilsomme lyder som de lager i løpet av natten. Utenom det, kan det stemme at leiligheten hans krymper?