America's Funniest Home Videos: Animal Edition
NatGeo møter AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS i det ultimate nye dyreprogrammet som viser hysteriske kjæledyr, utrolig dyreliv, og alt annet innen temaet.
NatGeo møter AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS i et unikt samarbeid som viser hysteriske kjæledyr, utrolig dyreliv, og alt annet innen temaet. Fra hage til savanne, tilbringer vi tid med dyr som får oss til å le, gispe og smile, og som gir oss en unik blanding av humor og undring. Det hele presenteres av verten Alfonso Ribeiro.