Apocalypse: Hitler Takes on the East
Ved daggry 22. juni 1941 lanserer Hitler et overraskelsesangrep på SSSR, og trosser ikke-angreps-pakten signert mellom Stalins land og hans eget.
Ved daggry 22. juni 1941 lanserer Hitler et overraskelsesangrep på SSSR, og trosser ikke-angreps-pakten signert mellom Stalins land og hans eget. Dette markerer starten på den grusomme «Operasjon Barbarossa».