Becoming
Fra utøvende produsenter LeBron James & Maverick Carter, forteller Becoming bakgrunnshistorien til artister, musikere og idrettsutøvere i verdensklassen. Hver episode er en liten mimrestund hvor man ser nærmere på de utfordringer og suksesser som har ført dem til der de er i dag. Deres kjente og kjære deler helt nye historier som belyser hver enkelts inspirerende reise mot å bli en stjerne.
Fra utøvende produsenter LeBron James & Maverick Carter, forteller Becoming de inspirerende livshistorier til artister, musikere og idrettsutøvere i verdensklassen. Hver episode følger en ny kjendis tilbake til hjembyen, hvor de besøker minneverdige steder som var sentrale i deres oppvekst. Familiemedlemmer, trenere, lærere, mentorer, og nære venner deler viktige og personlige skildringer av dem før de ble berømte. Disse unike historiene gir et unikt innblikk i avgjørende øyeblikk som formet hver enkelt stjernes reise på veien til der de er i dag.