Better Things
Better Things er sentrert rundt Sam Fox (Pamela Adlon), en ensling, arbeidende skuespillerinne som oppdrar sine tre døtre, Max (Mikey Madison), Frankie (Hannah Alligood) og Duke (Olivia Edward) i Los Angeles. Hun er mamma, pappa, dommer og politi. Sam passer også på moren sin, Phil (Celia Imrie), en utflytter fra England som bor på andre siden av gaten. Sam gjør feil og er heftig i sin kjærlighet for døtrene sine, og også for sin egen mor, og viser noen ganger overdrevent mye kjærlighet når hun føler seg skyldig. Sam prøver bare å tjene et levebrød, navigere døtrenes liv, ha det gøy med en venn eller to, og også – bare kanskje – presse inn litt tid for seg selv nå og da.