Big Sky
Privatdetektivene Cassie Dewell og Cody Hoyt slår seg sammen med hans fremmedgjorte kone og eks-politikvinne, Jenny Hoyt, for å lete etter to søstre som ble kidnappet av en lastebilsjåfør på en avsidesliggende motorvei i Montana. Når de oppdager at dette ikke er de eneste jentene som har forsvunnet i området, må de kjempe mot klokken for å stoppe morderen før enda en kvinne blir bortført.