Bompibjørnene
Flotte og modige, dristige og omsorgsfulle, trofaste og vennlige, og med historier å dele, møt Bompibjørnene! Bli med verdens søteste helter på eventyr i et mystisk land fullt av kjemper og trollmenn, grumlinger og drager, og vidunderlige skapninger, både gode og onde. Møt Gruffi, Marvin, Tumle, Mimmi, Gumle, Gulli og de andre legendariske bompibjørnene når de ler, leker, stopper usle planer og kjemper for rettferdighet.