Finding Alice
Når ektemannen dør plutselig etter et stygt fall, er Alice alene i huset som hennes elskede bygget. Den fremmede boligen er både fantastisk og upraktisk, og gjør det ikke lett for Alice å takle det forferdelige tapet.
Når ektemannen dør plutselig etter et stygt fall, er Alice alene i huset som hennes elskede bygget. Den fremmede boligen er både fantastisk og upraktisk, og gjør det ikke lett for Alice å takle det forferdelige tapet. Til og med det å finne kjøleskapet er vanskelig, og den unge enken oppdager at ektemannen har etterlatt henne masse gjeld og andre hemmeligheter å håndtere.