Hvordan vinne i alt
How to Win at Everything er showet som hjelper oss dødelige til å bli overmenneskelige ved å vise hvordan man kan vinne på nesten alt. Serien undersøker hvordan vitenskap er den viktigste ingrediensen bak nesten alle fysiske ting som skjer i hverdagen vår, våre fiaskoer og, enda viktigere, våre suksesser.
How to Win at Everything er showet som hjelper oss dødelige til å bli overmenneskelige ved å vise hvordan man kan vinne på nesten alt. Serien undersøker hvordan vitenskap er den viktigste ingrediensen bak nesten alle fysiske ting som skjer i hverdagen vår, våre fiaskoer og, enda viktigere, våre suksesser. Ved å bruke uttømmende, og noen ganger utmattende, demonstrasjoner og kontrollerte tester, analyserer denne serien vinnerteknikker, prøver utrolige stunts og bruker ekspertkunnskap.