Ignorant Angels
Når Massimo, Antonias mann, blir drept i en ulykke, oppdager hun at han hadde en affære med en ung mann, Michele. Antonia blir knust av sorg og begynner å undersøke ektemannens hemmelige liv. Etter hvert inngår hun et uventet og dypt vennskap med Michele og hans eksentriske vennegjeng, som var som en familie for hennes avdøde mann. Takket være dem får hun et nytt syn på livet, men vil hun klare å elske igjen?