Killing Eve
Eve er en sylskarp MI5-sikkerhetsoffiser som kjeder seg i kontorjobben som ikke tilfredsstiller fantasiene om å være spion. Villanelle er en lunefull, talentfull morder som klamrer seg til luksuslivet den voldelige jobben gir henne. Killing Eve setter den typiske spion-action-thrilleren på hodet når de to intelligente kvinnene som er like besatt av hverandre, møtes i en episk omgang katt og mus.