Lambert vs. Lambert: Over his dead body
11. juli 2019 døde Vincent Lambert på sykehuset i Reims. Dette er siste akt av mer enn et tiår med en familiær, medisinsk, juridisk, politisk og mediesaga som tok usannsynlige vendinger og varte til kvelden før hans død. Hvordan endret spørsmålet om denne unge mannens liv et helt samfunns forhold til spørsmålet om liv og død?