Nazistenes byggverk
Nazistenes byggverk utforsker de skjulte restene av Hitlers mest utrolige ingeniørprosjekter, forteller historiene om de onde geniene som designet dem og avslører hvordan disse strukturene satte i gang en teknologisk revolusjon som endret krigføring.