Queens
På seks avsidesliggende og vakre steder på planeten vår er det dronningriker som er de mektigste lederne i dyreverdenen. Disse dronningene er søstre, alenemødre, bestemødre. 'Queens' forteller deres historier om motstandskraft, styrke, kjærlighet og tap for første gang. En siste episode feirer kvinnene som strekker seg langt for å dokumentere og beskytte dyredronningene våre.