Reasonable Doubt
Du vil dømme Jax Stewart for hennes tvilsomme etikk og ville tolkning av loven… inntil det er du som er i trøbbel. Da vil du se henne for hva hun er: Den mest briljante og fryktløse forsvarsadvokaten i Los Angeles, som trosser rettssystemet ved hver eneste mulighet hun får.