Star Wars: Skeleton Crew
Skeleton Crew handler om fire barn som leter etter hjemplaneten sin etter å ha forvillet seg i Star Wars-galaksen, og de merkelige romvesenene og farlige stedene de kommer til på eventyret sitt.