Terapia alternativa
Overrasket av dette uutforskede territoriet blir Selva tvunget til å våge seg utenfor sine allerede ukonvensjonelle metoder for å hjelpe Elías og Malena. Dette fører til at hun krysser grensene mellom lege og pasient, og blander ikke bare sitt sinn, men også sin kropp inn i deres liv.