Where is Private Dulaney?
I 1979 forsvinner menig Leroy Dulaney fra posten sin på Camp Lejeune. Marinekorpset sier at han er AWOL, men moren hans, Carol, har en magefølelse om at noe er galt. Fast bestemt på å finne ut hva som skjedde med sønnen hennes, starter hun sin egen etterforsking. Hun kunne aldri ha sett for seg hva hun ville avdekke.
I 1979 forsvinner menig Leroy Dulaney fra posten sin på Camp Lejeune. Marinekorpset sier at han er AWOL, men moren hans, Carol, har en magefølelse om at noe er galt. Fast bestemt på å finne ut hva som skjedde med sønnen hennes, starter hun sin egen etterforsking. Hun kunne aldri ha sett for seg hva hun ville avdekke: En verden av narkotika, rykter om satanistkulter og en mulig seriemorder.