X2: X-Men United
Nadat kolonel William Stryker professor Xavier ontvoert, zijn studenten gevangenneemt en Cerebro steelt, moeten de voortvluchtige X-Men en nieuwkomer Nightcrawler samenwerken met hun aartsvijand Magneto om Xavier en zijn leerlingen te redden.