Lang Lang Plays Disney
De wereldbekende pianist Lang Lang verenigt zich met de meest iconische muziek van Disney tijdens dit exclusieve, eenmalige concert in de Royal Albert Hall. Via optredens en stukken uit de documentaire krijgen we een intieme blik op de bijzondere, muzikale reis en hoe Lang Langs liefde voor Disney al begon als kleine jongen in China.
Tijdens dit exclusieve, eenmalige concert in de Royal Albert Hall, 'Lang Lang Plays Disney', horen we onovertroffen muziek en zien we visuele aspecten die zorgen voor unieke arrangementen van Disney's meest populaire liedjes, en geeft een unieke kijk in het leven van de wereldbekende pianist Lang Lang. Via optredens en stukken uit de documentaire krijgen we een intieme blik op de bijzondere, muzikale reis en hoe Lang Langs liefde voor Disney al begon als kleine jongen in China. Samen met het Royal Philharmonic Orchestra uit Londen nodigt Lang Lang het publiek uit om te genieten van de klassieke Disneyliedjes zoals 'Laat het los', 'Geen woord over Bruno', 'Jij bent in mijn hart', met Engelse tenor Alfie Boe, 'Als er eens een ster verschiet' met artiest Gina Alice Redlinger, en meer.