The Bear
De jonge chef-kok Carmy komt terug naar Chicago om zijn broodjeszaak te runnen. Terwijl hij probeert om de zaak en zichzelf te veranderen, werkt hij samen met een team van rouwdouwers die hij uiteindelijk als familie gaat beschouwen.