The 40 Year-Old Virgin
Andy Stitzer (Steve Carell) heeft er al 40 jaar op zitten zonder 'het hem te hebben geflikt'. Nu maken zijn maten er een erezaak van om hem te helpen scoren ... snel! Zal hij hun hilarisch slechte raad weten te overleven?
Andy Stitzer (Steve Carell) heeft er al 40 jaar op zitten zonder 'het hem te hebben geflikt'. Nu maken zijn maten er een erezaak van om hem te helpen scoren ... snel! Zal hij hun hilarisch slechte raad weten te overleven? Belandt hij in de armen van de veel-te-ervaren of van de veel-te dronken vrouw? Of vindt hij ware liefde waar hij dat het minst verwacht - bij een verrukkelijke grootmoeder (Catherine Keener)? Als het aankomt op seks, dan is maar één ding zeker - The 40-Year-Old Virgin.