Oklahoma City Bombing: One Day in America
Een aangrijpend en bijzonder verslag van de dodelijkste terroristische aanslag in de geschiedenis van de VS, verteld door degenen die het doormaakten.
Op 19 april 1995 maakte Amerika de dodelijkste terroristische aanslag mee in diens geschiedenis. Dertig jaar later vertelt deze serie het verhaal van die dag, aan de hand van degenen die het doormaakten: de bewoners van Oklahoma. Gedurende drie afleveringen worden bijzondere verhalen verteld over het overleven en de pijn, en een landelijke zoektocht naar gerechtigheid.