Made in America
Zora (Long) is de 18-jarige dochter van een trotse Afro-Amerikaanse alleenstaande moeder (Goldberg). Wanneer ze door een bloedtest ontdekt dat ze geen familie is van de lang overleden, gerespecteerde zwarte man van wie ze dacht dat hij haar vader was, gaat ze in de gegevens van een spermabank op zoek naar haar biologische vader.
Whoopi Goldberg, Ted Danson, Nia Long en Will Smith spelen de hoofdrollen in een komedie die gaat over jezelf vinden door je familie te vinden, zelfs als die familie niet is wat je verwachtte. Wanneer de 18-jarige Zora (Long), de dochter van een zeer onafhankelijke, alleenstaande moeder en trotse Afro-Amerikaanse (Goldberg), door een bloedtest ontdekt dat ze geen familie is van de lang overleden, gerespecteerde zwarte man van wie ze dacht dat het haar vader was, gaat ze in de gegevens van een spermabank op zoek naar haar biologische vader. Met de hulp van haar beste vriend (Will Smith) vindt ze de donor: een tweedehands autohandelaar (Ted Danson) die een bekende hansworst is, en blank is. Hij is misschien niet de vader van haar dromen, maar Zora's onstuitbare verlangen om haar vader te kennen, wie of wat hij ook mag zijn, zal van deze vreemde groep een Amerikaans gezin maken.