Drag Me to Dinner
Wil je een geweldig feest, huur dan een feestplanner in. Als je een buitensporig en onvergetelijk feest wil, schakel dan een dragqueen in. Drag Me to Dinner is een nieuwe komische competitie die, in tegenstelling tot andere dragcompetities, zichzelf niet serieus neemt. In elke aflevering nemen verschillende dragqueens het tegen elkaar op en moeten ze diverse culinaire en creatieve uitdagingen overwinnen om het meest fantastische etentje te organiseren.