Entrapment
Na de diefstal van een waardevol kunstwerk haalt Gin Baker, een verzekeringsagente, haar werkgevers over om haar vriendschap te laten sluiten met een oudere meesterdief, om zo hun cliënten beter te beschermen.
Wanneer een waardevolle Rembrandt in New York wordt gestolen, wijst het bewijsmateriaal naar een meesterdief (Connery), die op het punt staat de sluwste en verleidelijkste rechercheur van de verzekeringsmaatschappij (Zeta-Jones) te ontmoeten. Na een zenuwslopend kat-en-muisspel bundelen de twee hun krachten, althans zo lijkt het, om een gewaagde overval van miljarden dollars te plegen aan het begin van het nieuwe millennium.