Aaron Carter: The Little Prince of Pop
ABC News neemt een diepe duik in het leven van popzanger Aaron Carter, die een belangrijke speler was in het begin van de jaren 2000. Als kind toerde hij de wereld rond met hits als I Want Candy en werd door Michael Jackson 'The Little Prince of Pop' genoemd. Een paar jaar later begon Carter te worstelen met zijn geestelijke gezondheid, met als dieptepunt zijn dood in 2022.
Aaron Carter: The Little Prince of Pop duikt diep in het leven van popzanger Aaron Carter. Carter was aan het begin van de jaren 2000 een belangrijke speler in de popwereld. Hij toerde als kind en soloartiest de hele wereld over met hits als I Want Candy en werd door Michael Jackson 'The Little Prince of Pop' genoemd. Slechts een paar jaar na zijn enorme bekendheid kreeg Carter te maken met psychische problemen, familieruzies en verslavingsproblemen, met als dieptepunt zijn vroegtijdige dood in november 2022.