The Fountain
The Fountain is een film over liefde, dood, spiritualiteit en de broosheid van ons aardse bestaan, die zich over duizend jaar en drie parallelle verhaallijnen afspeelt.
Twee onsterfelijke zielen gaan over de grenzen van tijd en ruimte heen, waarbij de ene wanhopig op zoek is naar een manier om de ander te redden en zo de belofte van het eeuwige leven waar kan maken.