Han River Police
Han Dujin en zijn team onderzoeken Go Giseok nadat ze ontdekken dat hij zich verdacht gedraagt ​​bij een gestrand cruiseschip. Al snel ontdekken ze een criminele samenzwering waarbij Giseok, het bedrijf Kyungin River Cruise en hun voormalige bondgenoot Baek Chul betrokken zijn.
Het team van de Han River Police zet zich in voor de bescherming van de Han-rivier in Zuid-Korea. Politieagent Han Dujin is na een nachtelijke reddingsoperatie op weg naar het bureau, als hij ontdekt dat Go Giseok zich verdacht gedraagt ​​bij een gestrand cruiseschip. Dujin besluit op onderzoek uit te gaan en ontdekt een criminele samenzwering waarbij Giseok, het bedrijf Kyungin River Cruise en zijn voormalige vriend Baek Chul betrokken zijn. Dujin en zijn team komen in actie om de Han en iedereen die erlangs woont te beschermen.