Kiss Sixth Sense
Hong Yesool, de beste accountmanager van Planning Team 1 bij Zeu Ad, heeft één geheim: ze kan de toekomst zien als ze iemand kust. Op een dag, nadat Yesools lippen per ongeluk de lippen van haar kwaadaardige teamchef Minhu raken, ziet ze zichzelf in de toekomst met hem in bed liggen. Deze romantische kantoorkomedie draait om Yesool, die leeft voor haar werk.