Euer Ehren
Voor rechter Michael Jacobi was zijn beroep een roeping, maar het loopt fout als zijn zoon Julian een auto-ongeluk opbiecht waarbij hij gevlucht is. De verwonde motorrijder, die in een coma ligt, is geen vreemde voor Jacobi. Het slachtoffer is de zoon van Radan Sailovic, een beruchte misdaadbaas die hij ooit achter de tralies gezet heeft. De rechter weet hoe gevaarlijk het is voor zijn zoon als de Sailovics de dader achterhalen. Maar zijn poging om van zijn zoons auto af te komen met hulp van zijn vriend Franz mislukt. Het onderzoek van inspecteur Krichner zet Jacobi onder druk. Ondertussen neemt Arija Sailovic, die niet gelooft dat haar broer een ongeluk heeft gehad, de zaken van de bende over. Er komt een bloedige bendeoorlog met de schimmige fabrikant Lindner die ook een bedreiging voor Jacobi wordt. De rechter moet nu zijn zoon redden – en zijn carrière.