What's Your Number?
Anna Faris en Chris Evans spelen de hoofdrollen in deze komedie over een alleenstaande vrouw die de ware liefde probeert te vinden door middel van een hilarische zoektocht naar de beste ex-vriend uit haar leven.
Anna Faris en Chris Evans spelen de hoofdrollen in deze grappige komedie waarin men zich afvraagt: kunnen 19 vergissingen de ware jakob opleveren? Wanneer Ally Darling (Faris) een artikel leest dat haar doet geloven dat ze voor altijd vrijgezel zal zijn, begint ze aan een wilde zoektocht om de beste ex uit haar leven te vinden. Haar zoektocht om weer in contact te komen met haar vroegere minnaars mislukt op hilarische wijze, van een poppenspeler die nog stijver is dan zijn marionet tot een gynaecoloog met een slecht geheugen. Ondanks alles zou Ally de man van haar dromen weleens kunnen vinden op de plek waar ze het nooit zou verwachten.