Mission: Impossible - Fallout
Ethan Hunt (Tom Cruise) kiest voor zijn team, waardoor gestolen plutonium in verkeerde handen valt. Nu moet hij samenwerken met een rauwdouwer van een CIA-agent (Henry Cavill) in een race tegen de tijd om een nucleaire dreiging te vermijden.
Tijdens een gevaarlijke opdracht om gestolen plutonium terug te halen, besluit Ethan Hunt (Tom Cruise) liever zijn team te redden, waardoor er kernwapens in verkeerde handen vallen. Om de wereld te redden, moeten Ethan en zijn IMF-team (Simon Pegg, Ving Rhames, Rebecca Ferguson) samenwerken met een CIA-agent (Henry Cavill) in een race tegen de klok. Er zijn nooit vernietigendere dreigingen geweest, verbluffendere stunts of een onmogelijkere missie.