Shrek
De sluwe Lord Farquaad verbant alle sprookjesfiguren uit zijn rijk naar het moeras van SHREK. Die pikt dit niet en eist zijn geliefde plekje terug. Dat lukt SHREK alleen als hij voor Farquaad de beeldschone Prinses Fiona weet te redden uit de klauwen van een heetgebakerde draak. Op deze gevaarlijke missie staat onze coole moerasbewoner heel wat vershrekkelijk grappige verrassingen te wachten.