10 Anos Con Bebe
Bebe begint aan een akoestische tournee langs verschillende podia in Latijns-Amerika en Spanje om de 10e verjaardag van haar eerste album, 'Pafuera Telarañas', te vieren. Het is een terugblik op de basis, toen ze begon te spelen in bars rond Madrid. Een persoonlijk portret van een unieke persoonlijkheid die miljoenen mensen over de hele wereld heeft geraakt met haar liedjes.