Ana by Day
Ana is een voorbeeldig meisje dat is opgevoed in een middenklassegezin. Door de verschijning van een dubbelganger die haar leven begint te leiden en al haar verplichtingen nakomt, is Ana in staat om voor het eerst totale anonimiteit aan te nemen.