Bear Island
Na hun succes met "North of the Sun" gaan de filmmaker en zijn broers op een extreme expeditie naar Bereneiland, op zoek naar golven en een diepere verbinding met de natuur. Naast surfen worden ze geconfronteerd met de harde realiteit van oceaanvervuiling en reflecteren ze op persoonlijke groei te midden van isolatie en aanstaand vaderschap.