Cicliste Per Caso - Grizzly Tour
Deze documentaire vertelt het verhaal van twee vrouwen die door de VS fietsen, van Canada naar Mexico, langs de Great Divide Trail. Een uniek avontuur tussen de wilde dieren en door de ongerepte natuur van de Rocky Mountains.
Deze documentaire vertelt het verhaal van twee vrouwen die door de VS fietsen, van Canada naar Mexico, langs de Great Divide Trail. Een uniek avontuur tussen de wilde dieren en door de ongerepte natuur van de Rocky Mountains. Een epische reis van 4000 km met een hoogteverschil van 60.000 meter waar ze dag in, dag uit hun grenzen moeten opzoeken, hun kracht en kwetsbaarheid op de proef moeten stellen en hun relatie tot het uiterste wordt getest. Want elke reis is een liefdesverhaal.