Een Lichaam In Brocéliande
Midden in het bos van Brocéliande wordt een gedeeltelijk verbrand en niet-identificeerbaar lichaam gevonden, evenals een 13-jarige jongen, in shock en niet in staat om te praten. Wat deed hij daar? En waarom kan hij niet praten? Heeft zijn aanwezigheid daar te maken met de moord? Niemand weet het, en niemand eist het lichaam of de jongen op...
Midden in het bos van Brocéliande wordt een gedeeltelijk verbrand en niet-identificeerbaar lichaam gevonden, evenals een 13-jarige jongen, in shock en niet in staat om te praten. Wat deed hij daar? En waarom kan hij niet praten? Heeft zijn aanwezigheid daar te maken met de moord? Niemand weet het, en niemand eist het lichaam of de jongen op... Marie Delorme en Eric Guillaumond, de twee agenten die met het onderzoek belast zijn, moeten proberen het mysterie zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. Maar voor het stel, dat op het punt staat om uit elkaar te gaan, zal niets op enigerlei wijze gemakkelijk zijn... Om hen te helpen de jongen aan het praten te krijgen, roepen ze de hulp in van Maries broer, Romain Delorme, een kinderpsychiater met nogal 'onconventionele' methoden. Zijn kijk op het onderzoek, en op de onderzoekers, is scherp en analytisch. Tijd is van essentieel belang... En Maries innerlijke demonen komen weer naar boven, waardoor ze steeds meer uit balans raakt als de zaak pijnlijke herinneringen naar boven brengt...