Erbarme Dich: Matthaus Passion Stories
Erbarme Dich toont de diepe invloed van de Matteüspassie op een aantal mensen, met wie we kennismaken tijdens een optreden in een vervallen kerk, waar een koor en orkest onder leiding van personage/dirigent Pieterjan Leusink optreden voor daklozen en vluchtelingen. Het Lijden van Christus anno 2013.