In Her Shoes
Twee moederloze zussen die vaak ruzie hebben, verbreken de relatie als de meer onverantwoordelijke van hen naar bed gaat met de vriend van haar zus. Uiteindelijk leggen ze het echter bij, door een grootmoeder waarvan ze niet wisten dat ze die hadden.
Het flirterige feestmeisje Maggie (Cameron Diaz) en de eenvoudige, betrouwbare advocate Rose (Toni Collette) zijn zussen, beste vriendinnen en bittere rivalen die niets gemeen lijken te hebben behalve maat 39 en enkele familiegeheimen. Na een hartverscheurende ruzie ontdekken ze per ongeluk dat ze ook een grootmoeder (Shirley MacLaine) delen. Samen proberen ze om vrede te sluiten met elkaar en met zichzelf.