India's Forgotten People
De documentaire uit 2020 van Deana Uppals "India’s Forgotten People" vertelt het verhaal van de Gadia Lohar-gemeenschap, ooit gewaardeerde ambachtslieden, nu levend in armoede. De documentaire belicht hun strijd en sociale marginalisatie in het hedendaagse India.