My Dad's on Death Row
Tijdens het laatste bezoek van veroordeelde John Battaglia aan zijn dochters Faith en Liberty, vindt een tragische gebeurtenis plaats. Dit zien we in deze aangrijpende documentaire, naast een ander ijzingwekkend misdrijf en gesprekken met moordenaars en overlevenden. Een ongekend inkijkje in de gevangenissen in Texas waar we een boeiend beeld krijgen van True Crime en de nasleep ervan.