One Step Beyond
Géraldine Fasnacht, bekend snowboarder en base jumper, neemt ons mee in de wereld van wingsuit vliegers. Ze laat ons haar reis zien, met hoogte- en dieptepunten, van euforie naar tragedie. Na een gebeurtenis die haar leven verandert, besluit ze volledig te gaan voor een leven vol adrenaline. Dit openhartige inkijkje geeft een beeld van het leven van degenen die ongewone paden bewandelen. Riemen vast voor een onvergetelijke rit!