Return to Oz
Dorothy ontdekt dat haar oude vrienden in steen zijn veranderd en Emerald City in verval is geraakt. Met hulp van haar nieuwe vrienden strijdt Dorothy tegen de gemene prinses Mombi en de kwaadaardige Nome King om haar vrienden te redden en haar geliefde Emerald City in ere te herstellen.
Dorothy is terug in het land van haar dromen, in dit tweede spannende avontuur dat gebaseerd is op L. Frank Baums Oz-boeken. Als ze ontdekt dat haar oude vrienden in steen zijn veranderd, helpen haar nieuwe vrienden Tik Tok, Jack Pumpkinhead en de Gump haar in haar strijd tegen gevaarlijke nieuwe vijanden, zoals de enge Wheelers, de premiejagende prinses Mombi en de kwaadaardige Nome King. Kan Dorothy haar oude vrienden redden en Emerald City in ere herstellen?