Soul of a Nation Presents: Mi Gente: Groundbreakers and Changemakers
In de schijnwerpers staan belangrijke figuren uit de Spaanse en Latijns-Amerikaanse gemeenschap: muziekicoon Gloria Estefan, acteur Diego Luna en de gepensioneerde professionele honkbalspeler David Ortiz.