Summer of Soul
Dit veelgeprezen regiedebuut van Ahmir 'Questlove' Thompson is een indrukwekkende, meeslepende documentaire die het midden houdt tussen een muziekfilm en een historisch verslag van een monumentaal evenement waarop de Afrikaans-Amerikaanse geschiedenis, cultuur en mode centraal stonden.