Vampires Suck
De relatie van de jonge Becca met haar overheersende vader komt op een laag pitje te staan als twee bovennatuurlijke aanbidders nog meer kwaad bloed zetten bij hun eeuwenoude rivaliteit wanneer ze het tegen elkaar opnemen voor Becca's hart. Een scherpe satire die een graantje meepikt van de Twilight-serie.
De komische meesterbreinen achter Epic Movie, Disaster Movie en Meet the Spartans drijven de spot met de Twilight-serie met deze scherpe satire over een tienermeisje dat verscheurd wordt tussen twee bovennatuurlijke minnaars. Terwijl Becca worstelt met haar overheersende vader, strijden twee felle rivalen om haar hart. Becca is echter niet de enige middelbare scholier die het moeilijk heeft met jongens. Haar vriendinnen zijn allemaal wanhopig op zoek naar een date voor het schoolbal. Naarmate de grote avond dichterbij komt, zorgt de groeiende spanning ervoor dat bij iedereen de dierlijke instincten naar boven komen.