America's National Parks
Vier de 100ste verjaardag van 'Het beste idee van Amerika'. Deze exclusieve serie toont prachtige filmbeelden en biedt een levensechte ervaring van de acht meest geliefde nationale parken van Amerika, waaronder Yellowstone, Yosemite, Grand Canyon en Everglades. De serie toont interessante ontdekkingen van de meest adembenemende landschappen en majestueuze dieren van de wereld.