Broadchurch
Broadchurch is een spannende dramaserie, te zien op het Britse netwerk ITV. Alles draait om de dood van een 11-jarige jongen, de verdachte omstandigheden en de zoektocht naar de dader. Deze serie werd geproduceerd door Kudos Company. David Tennant en Olivia Colman vertolken de hoofdrollen.